Magazín BOZPforum.cz je soukromým projektem, na rozdíl od jiných, bez státní podpory, který si klade za cíl šířit osvětu na poli bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární ochrany.
Cílem webu není generování zisku!
Cílem magazínu BOZPforum.cz je upozornit na pravidla BOZP a to jak na jejich důležitost, tak v některých případech také na jejich nesmyslnost. Cílem je upozornit na rizika, která mohou vést k pracovním úrazů, požárům a jiným mimořádným událostem.
Příprava webu, práce na webu a související Facebook skupině “Bezpečnost práce” probíhají ve volném čase autorského týmu, kdy se všichni podílejí a zapojují bez nároku na jakýkoli finanční zisk, čistě ze své dobré vůle a s cílem pomoci oboru, s cílem předcházet úrazům.
S provozem webu jsou však spojené také nemalé náklady, které se pojí zejména k jeho technické stránce, ať už to jsou práce programátorů, náklady na technické prvky webu nebo náklady na server a s tím spojené věci.
Již dávno nejsme malý “blog”, ale magazín s návštěvností v desítkách tisíc měsíčně, který vyžaduje profesionální přístup i řešení.
Neustále pracujeme na tom, aby byl web moderní, líbivý, dostatečně rychlý, technicky pokud možno bezchybný a plný pro vás zajímavého a poučného obsahu. To vše si žádá opravdu nemalou porci našeho času i peněz.
Právě z důvodu, aby byly náklady na provoz webu alespoň trochu sníženy, rozhodli jsme se na webu zobrazovat reklamu a zejména firmám, které jsou do BOZP nějakým způsobem zapojeny, nabídnout placenou formu spolupráce.
Takto získané finanční prostředky slouží pro pokrytí provozních nákladů webu, umožňují nám mít volnější ruce a o to více času webu a jeho obsahu věnovat.
Reklama je v současné době zobrazována pomocí služeb Google.
Funguje to tak, že my Google pronajmeme určité místa webu a on na nich zobrazuje reklamu.
Reklama se zobrazuje s ohledem na vaše zájmy. To znamená, že pokud se zajímáte např. o koupi nového vozu, pravděpodobně uvidíte reklamu zaměřenou na nabídku motorových vozidel, pokud je vaším zájmem nová televize, zřejmě uvidíte nabídku elektra. Cílení je někdy přesnější, někdy méně.
Níže na obrázku je v červeném rámečku zachycena zobrazená reklama Google. Jelikož jsem nedávno hledal nějakou elektroniku, mimo jiné na webu společnosti DATART, vidím reklamu právě od této společnosti.
Google si inzerenty prověřuje, proto by veškerá reklama měla být maximálně bezpečná!
Pokud vás reklama zaujme, vy na ni kliknete a zobrazíte si web inzerenta, Google nám za toto kliknutí zaplatí. V praxi jde o jednotky korun.
Rozhodně vás nechci nabádat ke klikání na zobrazenou reklamu, ale pokud vás zobrazená reklama skutečně zaujme, kliknutí se nebojte. Vy se tak dostanete k zajímavé nabídce a nám pomůžete snížit náklady nebo více investovat do webu.
Reklamu se snažíme umísťovat tak, aby byla pokud možno co nejméně obtěžující. Rozhodně na našem webu nečekejte nějakou vyskakovací násilnou formu reklamy nebo reklamu umístěnou tak, že na ni budete omylem klikat.
Kliknutí na reklamu je tak nejsnadnější cestou, jak nás můžete podpořit. Za každé jedno kliknutí vám velmi děkujeme a vážíme si jej.
Chcete-li nás podpořit přímo, připravili jsme nabídku virtuálních poděkování různých nominálních hodnot, která můžete zakoupit na e-shopu BOZPkestazeni.cz.
Máte-li dotazy, připomínky, návrhy, neváhejte se ozvat v komentářích níže.
Děkujeme za vaši přízeň a velmi si jí vážíme!